English

حسین فشی برای مدت چهار سال دیگر رئیس هیئت بوکس کرمانشاه شد

با رای اعتماد اعضاء مجمع انتخابات هیات بوکس استان کرمانشاه،حسین فشی برای مدت چهار سال دیگر ریاست این هیات را به دست گرفت.

حسین فشی برای مدت چهار سال دیگر رئیس هیئت بوکس کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مجمع انتخابات هیات بوکس استان کرمانشاه با حضور دبیر فدراسیون و مسئولان ورزش استان، امروز ششم اردیبهشت برگزار شد که در این مجمع حسین فشی با کسب تمامی آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

در این مجمع حسین فشی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات بوکس استان کرمانشاه بود که پس از ارائه گزارش عملکرد و برنامه های چهار ساله‌اش برای بوکس استان، رای گیری از اعضای مجمع انجام گرفت که این کاندیدا توانست با کسب ۲۹ رای موافق از مجموع ۲۹ رای ماخوذه، برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست این هیات باقی بماند.

رئیس هیات بوکس استان در این مجمع بااشاره به همدلی و اتحاد موجود در جامعه بوکس استان، اظهار کرد: طی سالهای گذشته تلاش هایی را برای ارتقاء بوکس استان انجام دادیم، اما این واقعیت را قبول دارم که کرمانشاه در گذشته بر اریکه قدرت بوکس ایران قرار داشت و اکنون آن جایگاه را ندارد و دچار افت شده است. 

وی ادامه داد: در این راستا تلاش ما در مجموعه هیات بوکس استان رسیدن به جایگاهی است که گذشته داشته ایم و در این راه از ظرفیت همه بزرگان و قهرمانان این رشته استفاده خواهیم کرد. 

فشی با تاکید براینکه زمینه های لازم برای ارتقاء بوکس استان فراهم شده، عنوان کرد: در حال حاضر بزرگان و قهرمانانی همچون رضا مهدی پور، علی مظاهری، بیژن باتمانی، اسفندیار محمدی، خدر ولدی و ...پای کار آمده‌اند تا بوکس استان را دوباره به رتبه اول کشور برسانند. 

وی خاطرنشان کرد: از طرفی در دوره مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان نیز همکاری خوبی را شاهد هستیم، لذا با توجه به این شرایط دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای عمل نکردن به تعهدات خود نخواهیم داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه