English

رییس اتحادیه کاشی ، لوله و لوازم بهداشتی ساختمان اصفهان:

همبستگی میان اعضا ، مانع فرار سرمایه از اصفهان می شود

دومین گردهمایی و هم اندیشی مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان با رویکرد راهکارهای رشد اقتصادی و توسعه ویژه اعضا اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان به میزبانی اتحادیه کاشی ، لوله و لوازم بهداشتی ساختمان در سالن کنفرانس این اتحادیه برگزار شد.

همبستگی میان اعضا ، مانع فرار سرمایه از اصفهان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا چلونگر با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ارائه راهکارها جهت رشد اقتصادی و تعامل بیشتر است ، گفت: سهم اتحادیه های صنعت ساختمان تقریبا بیست درصد از  سهم مدیران اتحادیه ها است و طبق آمار 60 درصد از هزینه های هر خانوار درصنعت ساختمان صرف می شود که این نشان از قدرت اتحادیه های صنعت ساختمان دارد.

در این گردهمایی هرکدام از مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان در شهر اصفهان به بیان نظرات و راهکارها جهت ایجاد رابطه سالم و صحیح اقتصادی و اشتراک گذاری خدمات و تجارب بین اتحادیه ها صنعت ساختمان تاکید کرده و گفتند: اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان در شهر اصفهان باید در زمینه رسانه ، دیجیتال مارکتینگ ، بازرگانی و ... فعال باشند تا با بالابردن سواد رسانه و فضا مجازی و ایجاد یک پلتفرم اینترنتی بتوانیم خانواده صنعت ساختمان اصفهان را معرفی کنیم. با استفاده از رسانه می توان شرح خدماتی که توسط مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان انجام شده است را به اعضا هر اتحادیه اطلاع رسانی کرد تا نسبت به دوره مدیریتی  هر فرد و خدماتی که ارائه شده مطلع شوند. همینطور یک سند مکتوب از خدمات ارائه شده باقی خواهد ماند .

در این هم اندیشی مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان بر ایجاد همبستگی میان اعضا اتحادیه های صنعت ساختمان و دیگر اتحادیه ها تاکید کردند تا سرمایه از استان اصفهان بیرون نرود .

مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان در ادامه با اشاره به گسترش این تفکر که همه منابع در تهران وجود دارد ، گفتند : این تفکرباعث فرار سرمایه و مشتریان صنعت ساختمان سازی از اصفهان شده است ، در صورتی که شاهد هستیم بیشتر محصولات اصفهان در صنعت ساختمان سازی به نام تهران فروخته می شوند و بعضا برخی محصولات از اصفهان به تهران می روند و آنجا به فروش می رسند که به خاطر توزیع گسترده و برندسازی است که در تهران صورت می گیرد و همچنین جمع شدن همه اقلام مربوط به یک صنعت از جمله ساختمان سازی دریک محل باعث ایجاد این تفکر شده که تهران همه منابع موجود است باید خود را باور کنیم، اتحاد داشته باشیم و قوی عمل کنیم .

اتحادیه کاشی 2

در دومین گردهمایی و هم اندیشی  مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان بیان شد: اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان از قدرت بسیار خوبی برخوردار است زیرا از میان 85 مدیران اتحادیه مرکز استان ( اتاق اصناف ) حدود یک چهارم اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان است که باید مصوبات این جلسات (گردهمایی و هم اندیشی روسای اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان)  توسط دبیر به اتاق اصناف ارجاع و درخواست اعضا از اتاق اصناف بیان شود و همینطور گروهی جهت اطلاع رسانی و مصوبات هر جلسه در فضا مجازی شکل بگیرد تا شرایط ویژه بین اصناف مرتبط با ساختمان ایجاد شود .

در پایان دومین گردهمایی و هم اندیشی  مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان بر هم بستگی و اتحاد میان اصناف صنعت ساختمان  و بهره گیری از تجارب دیگر اتحادیه ها تاکید شد تا با قدرت بیشتر عمل کنند. به زیر مجموعه های خود آگاهی بیشتری بدهیم و در موضوع آموزش و به روزسانی کسب و کارها تاکید شد.

مدیران اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان اصفهان بر ایجاد کارگروه های تخصصی به صورت ضربتی تاکید کرده و افزودند : صنعت ساختمان توانسته بیش از 700 شغل مرتبط را ایجاد کند اما متاسفانه در این چرخه صنعت ساختمان هیچ فردی به دنبال کیفیت نیست و رابطه حکمفرماست که در این زمینه باید فرهنگ سازی صورت بگیرد .

 همچنین در تعامل با سازمان میادین شهرداری اصفهان می توان یک شهرک تخصصی صنعت ساختمان ایجاد کرد تا ایجاد قدرت نمایی کرده و به یک برند تبدیل شود. همینطور توانمندسازی اعضا در این زمینه بسیار می تواند تاثیر گذار باشد . در برابر قوانینی که هر روز سختگیرانه تر می شود باید اعضا اتحادیه ها را آگاه تر کنیم . نباید فراموش کرد که بزرگترین قدرت نمایی ؛ بهره وری است که می تواند در صنعت ساختمان اصفهان اتفاق بیافتد .

در پایان جلسه بر ایجاد رابطه سالم و صحیح اقتصادی و اشتراک گذاری خدمات و تجربه ها میان اتحادیه ها تاکید شد و تمام اتحادیه های مرتبط با صنعت ساختمان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و جلسه با صحبت های مهندس میرجمالی مدیرمرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به پایان رسید.

اتحادیه کاشای اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه