English

احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس، از احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس و انجام مطالعات طرح تله‌کابین بندرعباس به جزیره هرمز خبر داد.

احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا بهادر رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس در حاشیه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بزرگ شهر بندرعباس، انتقال جمعی از مشاغل مانند آهن‌آلات فروشی‌ها و سنگ‌تراشی و سنگ فروشی‌ها به حاشیه شهر بندرعباس است چرا که این مشاغل مزاحمت‌هایی را برای شهروندان به همراه دارد بر همین اساس ۵۸ هکتار زمین در ضلع شرقی کشتارگاه بندرعباس تحت عنوان اراضی قادهار به این منظور در نظر گرفته شده است و هماهنگی‌های لازم نیز برای این امر با اتاق اصناف و اتاق بازرگانی‌ صورت گرفته است.

وی، پروژه‌ی مجاور استانداری قدیم هرمزگان را دیگر طرح مهم مدیریت شهری بندرعباس، دانست و عنوان کرد: ابعاد این پروژه ۶ هزار و ۵۰ متر در نظر گرفته شده است و بنا است با مشارکت سرمایه‌گذاران در سی و سه طبقه و دو بلوک شامل دو طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ اجرایی شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس، احداث شهربازی در بندرعباس را جزو اولویت‌های شهرداری بندرعباس برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که یکی از بزرگترین شهربازی‌های کشور را در بندرعباس احداث کنیم و به این منظور، نگاهی به سایر شهربازی‌ها نیز داشته‌ایم چنانچه در شهر دبی و در حاشیه ساحل خلیج‌فارس بزرگترین چرخ و فلک جهان احداث شده است.

وی با بیان اینکه چرخ و فلک ۷۲ متری بوشهر نیز در ساحل مکان‌سنجی شده است، تصریح‌کرد: قصد داریم در ساحل بندرعباس، جدای از مجموعه شهربازی بزرگترین چرخ و فلک کشور را احداث کنیم و به این منظور مقدمات فراهم و طرح به سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

بهادر در پایان با اشاره به ابر پروژه احداث تله‌کابین ما بین شهر بندرعباس و جزیره هرمز، اضافه کرد: این طرح می‌تواند به بندرعباس شهرتی جهانی ببخشد که مطالعات آن در در مسیری به طول ۷ هزار و ۸۰۰ متر آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه