English

شهردار قم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک گفت

شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارگر را تبریک گفت.

شهردار قم فرا رسیدن روز کارگر را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج قم، سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگران فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

در ساختارهای اجتماعی با توجه به نیاز جوامع بشری برای رشد و پیشرفت، نیروی کار از اولویت‌هایی است که ایفاگر نقشی اصلی در شئون توسعه جامعه به‌شمار می‌آید و توجه به جوانب مختلف این مؤلفه مهم در توسعه نیز از دغدغه‌های جدی هر مجموعه حاکمیتی به‌شمار می‌آید.

در جوامع مختلف، گاه کارگران صرفاً به مثابه یک نیروی کار و فاقد هرگونه عزت و در طبقات اجتماعی محروم قرار گرفته و حقوقی بسیار ناچیز در ابعاد مادی و معنوی برای‌شان تعریف می‌شود و گاه همچون آموزه‌های دین مبین اسلام، تکریم و حفظ حرمت ارجح‌ترین عامل در مواجهه با کارگران ذکر شده و جایگاهی رفیع را برای آنان که در راه کسب رزق حلال و پاک تلاش می‌کنند، قائل شده است.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز که بر مبنای اصل کرامت انسانی و بنیان عدالت اجتماعی به خصوص برای مستضعفان جامعه بنا شده است، کارگران از اقشار اثرگذار جامعه هستند که پیشرفت و توسعه امروز ایران مرهون خدمات و فعالیت‌های آنان است و پاسداشت و احترام به ایشان وظیفه‌ای همگانی برای آحاد جامعه است.

فرا رسیدن هفته کار و کارگر و روز جهانی کارگر بهانه‌ای است تا ضمن تبریک و گرامیداشت این مناسبت به کارگران سخت‌کوش و تلاش‌گر، با مروری بر خدمات این عزیزان، زمینه بهبود و ارتقای شرایط زیست و زندگی آنان را نیز مورد توجه قرارداده و هر آنچه می‌توانیم برای این امر به انجام رسانیم.

این روز را صمیمانه به تمامی اقشار کارگران و به ویژه همکاران مجموعه مدیریت شهری قم تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق و سعادت دنیا و عقبی را برایشان از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه