English

توسعه فضای ورزشی نجف آباد با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش استان اصفهان

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست مدیریت جذب، سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری نجف آباد با محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان دیدار کردند.

توسعه فضای ورزشی نجف آباد با مشارکت شهرداری و  آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در این جلسه که با محوریت توسعه و افزایش سرانه فضاهای ورزشی در نجف آباد تشکیل شد اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تأکید بر افزایش تعاملات مجموعه شهری با مدیریت آموزش و پرورش در راستای رفع موانع موجود، همراهی و همکاری بیش از پیش شورای اسلامی پیرامون موارد قانونی و صدور دستورات لازم جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و شروع طرح های جدید در مناطق کم برخوردار را از مهمترین اقدامات و برنامه های پیش رو در مجموعه شهری و شورای اسلامی شهر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی ارتباط دو سویه و سازنده بین دو نهاد شهرداری و آموزش پرورش را گامی مؤثر و پیش برنده در جبران نواقص و تحقق اهداف گام دوم انقلاب در زمینه تعلیم نسل انقلابی و آینده ساز میهن اسلامی دانست. ابراهیمی ضمن ابراز خوشحالی و  استقبال از همکاری این دو بخش در جریان توسعه فضا و سرانه ورزشی اعلام کرد با توکل به خدای متعال و همکاری مسئولین ذی ربط و مساعدت ادارات مربوطه روند صدور مجوزهای لازم تسریع و یکی از مهمترین معضلات خدمت رسانی به شهروندان نجف آباد مرتفع خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه