English

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های فرهنگ اصفهان از ۴ اردیبهشت ماه

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:متقاضیان ثبت نام پایه دهم دبیرستان‌های فرهنگ از ۴ لغایت ۱۸ اریبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبگاه service.isfedu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های فرهنگ اصفهان از ۴ اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیداحمدرضا بنی‌لوحی در خصوص آغاز ثبت نام دبیرستان‌های فرهنگ اظهار داشت: دبیرستان‌های فرهنگ با هدف جذب دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی تاسیس شده‌اند و دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل در این رشته در صورت قبولی در آزمون ورودی می‌توانند در این دبیرستان‌ها مشغول تحصیل شوند.

وی با اشاره به دایر بودن ۹ دبیرستان فرهنگ دخترانه و پسرانه در استان اصفهان بیان کرد: نواحی ۱ و ۳ هرکدام یک دبیرستان دخترانه، نواحی ۲ و ۴ هر یک دو دبیرستان دخترانه و پسرانه و منطقه آران و بیدگل دارای یک دبیرستان فرهنگ پسرانه است.

بنی‌لوحی ضمن اعلام ۴ اردیبهشت به عنوان تاریخ آغاز ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های فرهنگ بیان داشت: متقاضیان تا روز ۱۸ اریبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبگاه service.isfedu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: بازه زمانی ۲۸ تا ۳۰ اریبهشت ماه برای ویرایش اطلاعات متقاضیان درنظر گرفته شده است و آزمون نیز ۹ صبح روز ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: نتایج این آزمون اواخر تیرماه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و پذیرفته‌شدگان می‌توانند از ابتدای مهرماه در این مدارس شروع به تحصیل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه