English

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خبر داد:

رتبه اول فارس در اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس گفت: بر اساس آمار و ارقام و اقدامات انجام شده طرح سنجش نوآموزان بدو ورود استان فارس در مقایسه با سایر استان ها، پیشرو و دارای رتبه اول کشوری است.

رتبه اول فارس در اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، خلیل عابدی در حاشیه ارزیابی نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه سنجش شایسته نیا ناحیه سه شیراز اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۰ هزار نوآموز در سامانه ویژه سنجش نوآموزان بدو ورود ثبت نام کرده اند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس افزود: فرآیند نوبت گیری از ابتدای فروردین ماه سال جاری آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد لذا از خانواده‌هایی که دارای نوآموز هستند دعوت می کنیم در اسرع وقت به سامانه مراجعه و نسبت به نوبت گیری اقدام کنند.

عابدی تصریح کرد: کار سنجش نوآموزان که از چهاردهم فروردین ماه سال جاری آغاز شده تا اواخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پیش بینی می کنیم در سطح استان حدود یکصد هزار نوآموز بدو ورود داشته باشیم که این آمار شامل اتباع خارجی نیز می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس خاطرنشان کرد: علاوه بر نوآموزان بدو ورود کودکان ۴ تا ۵ سال نیز در این طرح مورد سنجش قرار گیرند لذا خانواده های این کودکان نیز باید نوبت گیری کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع فصل ثبت کلاس اولی ها از اواخر اردیبهشت ماه توصیه می شود خانواده ها سنجش کودکانشان را در زمان تعیین شده، انجام دهند.

عابدی اذعان کرد: بر اساس آمار و ارقام و اقدامات انجام شده  طرح سنجش نوآموزان بدو ورود در سال جاری استان فارس در مقایسه با سایر استان ها، پیشرو و دارای رتبه اول کشوری است.

وی اظهار کرد: سنجش نوآموزان در بخش های؛ بینایی، شنوایی، سلامت جسم، دهان و دندان، اطلاعات عمومی نوآموزان، شایستگی های حرکتی و ...، انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس گفت: در سطح استان ۹۵ پایگاه سنجش ثابت و ۳۰ پایگاه سنجش سیار، کار سنجش کودکان را انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی