English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

ارائه ۱۵۰۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به بیش از ۱۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ارائه ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به بیش از ۱۱۰۰ نفر مددجویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام و کودکان استثنایی در ایلام توسط قرارگاه جهادی الکفیل خبر داد.

ارائه ۱۵۰۰ خدمت رایگان دندانپزشکی به بیش از ۱۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جاسم محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه جهادی الکفیل، سپاه استان، بسیج جامعه پزشکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد و هلال احمر به بیش از ۱۵۰۰ نفر از مددجویان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات دندانپزشکی رایگان شامل کشیدن، ترمیم، عصب‌کشی و جراحی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه جهادی بیش از ۵۰ دندانپزشک و ۸۰ دستیار دندانپزشک در دو نوبت صبح و عصر طی اردوی جهادی ۴ روزه از ۳۱ فروردین لغایت ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از ۱۰ استان کشور به مددجویان خدمات‌رسانی نمودند که تعداد ۵۰ نفر از آنان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با این قرارگاه جهادی همکاری داشته‌اند.

گفتنی است که در چهارمین روز از خدمات رسانی قرارگاه جهادی الکفیل در ایلام، دکتر محمدی ریاست دانشگاه و سردار شاکرمی رئیس سپاه استان از محل خدمات رسانی این قرارگاه بازدید نموده و از خدمات شایسته و جهادی آنان تقدیر بعمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه