English

مدیرکل کمیته امداد ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به به بیش از یک هزار مددجوی کمیته امداد ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام از ارائه بیش از ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به بیش از یک هزار مددجوی این استان خبر داد.

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به به بیش از یک هزار مددجوی کمیته امداد ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری در جریان بازدید فرمانده سپاه استان از روند ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان و در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران گفت: گروه جهادی،پزشکی الکفیل بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته از روز پنجشنبه گذشته با استقرار در سالن ورزشی غدیر کمیته امداد خدمات گوناگون دندانپزشکی را به مددجویان کمیته امداد ارائه دادند.

وی افزود گروه جهادی پزشکی الکفیل با بیش از ۱۸۰ دندانپزشک از استانهای مختلف کشور و بیش از ۳۰ نفر کادر اجرایی و با تجهیزات دندانپزشکی مجهز و کامل به مدت چهار روز این خدمات را به مددجویان کمیته امداد ارائه دادند.

طاهری افزود: ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان ایلامی با همکاری کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی،هلال احمر،سپاه، بسیج جامعه پزشکی،برق استان و ستاد اجرایی صورت گرفته است.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان نیز در این گفتگو و بازدید گفت: کار جهادی تاثیرگذار برای خدمت به قشر نیازمند، از ضروریات استان بوده و ما از این مهم استقبال می کنیم.

وی افزود خوشبختانه با حضور گروه جهادی الکفیل شاهد خدمات پزشکی ارزشمند به قشر مددجوی کمیته امداد استان هستیم.

شاکرمی ادامه داد: با فضای مناسبی که کمیته امداد فراهم کرده و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای دیگر شاهد یک خدمت ضروری و پرهزینه که بصورت رایگان به مددجویان ارائه می شود هستیم و ما از گروه جهادی الکفیل ،کمیته امداد و دستگاههای مشارکت کننده برای انجام این خدمت سپاسگزاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه