English

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبرداد:

بهره مندی ۱۵۰۰ مددجو از خدمات حقوقی کمیته امداد

مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: تمامی مددجویان تحت حمایت به استناد تبصره قانون آیین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضایی معاف هستند.

بهره مندی ۱۵۰۰ مددجو از خدمات حقوقی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، وی افزود: با توجه به همکاری تنگاتنگ این نهاد و وکلای نیکوکار استان ، با ارجاع پرونده های مددجویی به وکلا تاکنون با پیگیریهای صورت پذیرفته در خصوص پرونده های ارجاعی بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دادنامه به نفع مددجویان تحت حمایت صادر و اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به همکاری تنگاتنگ این نهاد و مرکز و کانون وکلای استان ، پرونده‌های مددجویی در راستای ارائه خدمات حقوقی اعم از (ارائه مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکوائیه ، تنظیم لایحه دفاعیه و حضور در جلسات دارسی ) به وکلای نیکوکار استان ارجاع گردیده است.

مومنی تصریح کرد: پیرو راه اندازی میز خدمت حقوقی در کلیه شهرستان ها در راستای ارائه خدمات حقوقی به نیازمندانی که به واسطه بعد مسافت و رنج سفر قادر به حضور در مرکز استان نمی باشند ، وکلای نیکوکار این نهاد با حضور ماهیانه سه بار در تمامی شهرستان ها و استقرار در میز خدمت حقوقی به مشکلات حقوقی افراد مراجعه کننده رسیدگی می نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه