English

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

بررسی روند توسعه ۲ پروژه بیمارستانی در شیراز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین روند ساخت دو پروژه بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) و بیمارستان اعصاب و روان شیراز، بازدید کرد.

بررسی روند توسعه ۲ پروژه بیمارستانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان ارشد دانشگاه، از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین دو پروژه بیمارستانی در شهر صدرای شیراز دیدن کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید ضمن آگاهی از روند توسعه این دو پروژه، بر تسریع در بهره برداری از این خدمات با هدف گسترش زیرساخت های درمانی در استان تاکید کرد.

بیمارستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) با ۴۰۷ تخت و ۱۰ طبقه، در شهر صدرای شیراز در حال ساخت است.

عملیات ساخت این پروژه با ۳۳ هزار و ۶۱۸  زیربنا از سال ۱۳۸۷ آغاز شده و تا کنون ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در حال حاضر شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، مجری این پروژه عمرانی حوزه سلامت در شیراز است و پیش بینی می شود برای اتمام این پروژه عمرانی حوزه درمان در شیراز، ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

پروژه ساخت بیمارستان اعصاب و روان شیراز، دیگر برنامه بازدید امروز وزیر بهداشت بود.

این بیمارستان با ۲۸۹ تخت بیمارستانی و زیربنای ۳۳ هزار و ۷۵۴ مترمربع، و در چهار طبقه به عنوان یکی از پروژه های عمرانی در دست احداث مجموعه سلامت فارس، مطرح بوده و شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت، مجری آن است. 

این پروژه که کار ساخت آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، تا کنون ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با هدف ارائه خدمت در حوزه بیماران اعصاب و روان، در حال ساخت است. پیش بینی می شود برای تکمیل این پروژه عمرانی، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

همچنین وزیر بهداشت با همراهی رئیس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پردیس دانشگاه و پروژه های در دست ساخت در این مجموعه، دیدن کرد.

پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر صدرای شیراز، دارای ۱۸۰ هکتار مساحت است.

در حال حاضر دو پروژه ساختمان مرکزی اورژانس و مرکز جامع آزمون های دانشگاه در این مجموعه احداث شده و آغاز به کار کرده است و پروژه هایی نظیر دانشکده تغذیه و علوم غذایی با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست ساخت است.

تکمیل فازهای بعدی مرکز جامع آزمون های دانشگاه، از دیگر پروژه های در دست اجرا در این پردیس دانشگاهی است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه