English

بحیرایی خبرداد؛

آغاز عملیات آسفالت پروژه خیابان سازی بلوار سردار شهید رئیسی و میدان عروج در منطقه ده اصفهان

مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان از آغاز آسفالت پروژه خیابانسازی بلوار سردار شهید رئیسی و میدان عروج در محله حصه منطقه ده شهرداری اصفهان خبر داد .

آغاز عملیات آسفالت پروژه خیابان سازی بلوار سردار شهید رئیسی و میدان عروج در منطقه ده اصفهان

داود بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه به همراه پروژ میدان عروج در مهرماه سال گذشته با فرمان دکتر قاسم زاده‌شهردار اصفهان آغاز شد و‌با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا و به مرحله آسفالت رسیده است .

وی گفت: در این محور روزانه هزاران خودرو تردد می کنند و  این پروژه نقش بسیار مهمی در محرک توسعه محله حصه خواهد داشت و یکی از مشکلات و نقاط حادثه خیز این محل را نیز حذف خواهد کرد.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر دو پروژه فوق ، ۲۲ هزار متر مربع زمین در این محله جهت ساخت فضای سبز و زمینهای ورزشی تملک شده است که در مرحله طراحی می‌ باشد ،همچنین ساماندهی و‌زیباسازی امام زاده اسماعیل (ع) و ساخت میدان قدس و همچنین پروژه کلان آرامسازی محله حصه نیز در سال جاری در دستور کار این منطقه قرار دارد.

مدیر منقطه ده شهرداری اصفهان همچنین از شهروندان این مناطق بجهت همراهی در جهت اجرای پروژه ها تشکر و بجهت مزاحمت های پیش آمده عذرخواهی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه