English

بحرایی در گفتگو با موج خبرداد؛

تملک و آزاد سازی ۱۰۱ هزار متر مربع زمین شهرداری اصفهان در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱هزار مترمربع زمین را تملک و آزادسازی شده است.

تملک و آزاد سازی ۱۰۱ هزار متر مربع زمین شهرداری اصفهان در منطقه ۱۰

 داود بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه تملک و آزادسازی زمین برای اجرای طرح های عمرانی یکی از مهمترین و مشکل ترین اقدامات شهرداری به شمار می رود گفت: تامین اعتبار مالی از یک سو و جلب رضایت مالکان و توافق برای تملک و آزادسازی از سوی دیگر خود نیاز به زمان دارد که این امر زمان اجرای برخی از پروژه های عمرانی را طولانی می کند.

وی افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی به ویژه در منطقه کم برخوردار حصه اقدامات خوب و گسترده ای را برای تملک و آزاد سازی زمین انجام داده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این شهرداری برای اجرای طرح های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱هزار مترمربع زمین را تملک و آزادسازی کرده است.

داود بحیرایی ارزش تملک و آزادسازی این میزان زمین را نزدیک به هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : بیشترین آزاد سازی مربوط به طرح های عمرانی در منطقه کم برخوردار حصه شامل احداث فضای سبز در حاشیه خیابان شهید خزایی، ساخت میدان عروج و خیابان شهید سردار رئیسی و فضای سبز و پارک حصه   نزدیک به ۹۰ هزار متر مربع است .

وی افزود: برای اجرای طرح های ساماندهی میدان عروج، تعریض عسکریه دوم، پارکینگ مصلی، گلوگاه، تعریض خیابان گلچین، خیابان سردار رئیسی و میدان قدس و ساخت پارک و فضای سبز و ورزشی حصه همچنین خیابان شهید کشاورز بیش از ۲۶ مورد تملک و آزاد سازی صورت گرفته است.

این مقام مسئول تملک و آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع برای احداث راستگرد رینگ چهارم بزرگراه شهید اردستانی را از دیگر طرح های مهم عمرانی در این منطقه اعلام کرد.

مدیر منطقه ده شهرداری اصفهان از همه شهروندان منطقه که در این امر مهم و در جهت توسعه شهر ، شهرداری را همراهی می کنند تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه