English

امام جمعه شیراز:

ارتش دژ مستحکم ملت برای پیشبرد اهداف دینی است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نیروهای ارتش مصداق این بیان امیرالمومنین شدند که ارتش دژ مستحکم ملت برای پیشبرد اهداف دینی است و ارتش چشم ملت را روشن کردند و مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

 ارتش دژ مستحکم ملت برای پیشبرد اهداف دینی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) که می فرماید “الجُنُوُد بِإذنِ اللّه ِ حُصُونُ الرَّعیَّهِ وَ زَینُ الوُلاهِ”، سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران هستند، روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به همه فرماندهان دلیر و پرسنل سربلند ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

آیت‌الله دژکام در ادامه اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان ها را ترک کنند، اما این سربازان سرافراز ارتش بودن که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند را حمایت کردند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش مصداق این بیان امیرالمومنین شدند که ارتش دژ مستحکم ملت برای پیشبرد اهداف دینی است و ارتش چشم ملت را روشن کردند و مایه افتخار برای امام راحل شدند همانگونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قطعا امروز ارتشیان ما فراتر از مرزهای کشور ایستاده اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه گر شود.

آیت الله دژکام افزود: در نیروی زمینی دست‌های بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ماست که باید به آن ببالیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش های دینی است که در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده و همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید عزیز ذوالفقارنسب یاد می‌کنم که همه ما را در مکتب خداخواهی و خداپرستی به شاگردی خودش فرا می خواند.

رژه روز ارتش+شیراز

روز ارتش+شیراز

رژه روز ارتش+شیراز

رژه روز ارتش+شیراز

رژه روز ارتش+شیراز

رژه روز ارتش +شیراز

رژه روز ارتش+شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه