English

استاندار اصفهان:

تولید سوخت سبز از اولویت های اصلی استان اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: ورود به حوزه تولید سوخت سبز، یکی از اولویت هایی است که بایستی در استان با جدیت دنبال شود.

تولید سوخت سبز از اولویت های اصلی استان اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در یکصد و بیست و ششمین و نخستین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ضمن قدردانی از همکاری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف استان، بیان کرد: سال گذشته کشور شرایط پر فراز و نشیبی را در حوزه اقتصادی پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: علی رغم همه اتفاقات نامبارک، با تلاش های بی وقفه و مجاهدانه در سطح ملی و استانی در مجموع شاهد عملکرد قابل توجهی در حوزه اقتصادی بودیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: انتظار می رود در سال ۱۴۰۲ نیز، در مسیری که برای شورا گفتگوی دولت و بخش خصوصی تعریف شده؛ با همکاری و هم افزایی همه اعضا مشکلات اصلی و اولویت دار استان ساماندهی شود.

وی افزود: دولت گوش شنوا دارد و مایل به دریافت نظرات تخصصی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در کاهش و رفع معضلات کشور است از این رو همه ما در مجموعه شورای گفتگوی استان بضاعت خود را به میدان می آوریم تا نقش خود در استان و کشور را به خوبی ایفا کنیم.

مرتضوی در خصوص توسعه انرژی خورشیدی در استان، اظهار کرد: ورود به حوزه تولید سوخت سبز، یکی از اولویت هایی است که بایستی در استان با جدیت دنبال شود تا در دستور کار سطح ملی نیز قرار بگیرد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه نیاز است در خصوص این موضوع کار ویژه ای در استان انجام شود، گفت: بایستی یک بسته پیشنهادی کارشناسی شده حول محور تولید سوخت سبز داشته باشیم تا براساس یک منحنی مشخص در این حوزه فعالیت کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به عدم تعادل در تولید و مصرف انرژی، اظهار کرد: در کمیته های زیرمجموعه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در مباحث تولید سوخت سبز و مطالبات نیروگاه های فعال راهکارهای کارشناسی شده اندیشیده و به نشست ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه