English

استاندار اصفهان:

جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد

استاندار اصفهان بیان داشت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان ارائه و جذب معلم تنها از دانشگاه فرهنگیان انجام شود.

جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان هرچه زودتر ارسال شود تا پیش از پایان دولت به نتیجه برسد، همچنین باید جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد و مصوبات این بخش پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان اینکه نیاز به بازخوانی جایگاه معلم داریم و قله برخی از اقدامات می‌تواند در هفته معلم باشد، اظهار کرد: انتظار می‌رود باتوجه به راهبردها و رویکردهای ارائه شده به برنامه‌های عملیاتی رسیده و در نهایت با اقدامی فراگیر پشتیبانی داشته باشیم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: برای بزرگداشت مقام معلم حداقل کار برگزاری برخی مراسم‌ها در مدارس با محوریت انجمن اولیا و مربیان و حداکثر کار برگزاری برخی از برنامه‌های استانی است و در این راستا اگر برنامه خوبی تدوین شود، می‌توان از دیگر مجموعه ها نیز کمک گرفت و از طرفی رسانه‌ها نیز از این برنامه‌ها حمایت کنند.

مرتضوی گفت: در نظر مخاطبان حضور مسئولان در مدارس تأثیری ویژه خواهد داشت و باعث الگوسازی می‌شود و خواهش بنده این است که این موضوع جدی گرفته شود زیرا آثار تبعی بر ذهن معلمان و دانش‌آموزان خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تجلیل از معلمان، اسوه‌های مؤثر، معلمان نمونه و معرفی معلمان شهید می‌تواند در دستورکار هفته معلم قرار بگیرد زیرا در احساس کرامت فرهنگیان تأثیرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: همچنین می‌توان با دستگاه‌های مختلف جلسه داشت و مصوبات به شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها نیز ابلاغ شود تا اقدامی فراگیر انجام شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه پذیرش معلمان هم باید از نظر علمی و هم از نظر شأن و جایگاه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: یکی از مواردی که برخی از معلمان را در ذهن ما برجسته کرده، شخصیت جامع آن‌ها است.

مرتضوی در پایان خطاب به رئیس دانشگاه‌های فرهنگیان یادآور شد: طرح جامع دانشگاه فرهنگیان هرچه زودتر ارسال شود تا پیش از پایان دولت به نتیجه برسد، همچنین باید جذب معلم تنها از راه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه قرار بگیرد و مصوبات این بخش پیگیری و اجرا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه