English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان :

کشف ۱۸ هزار لیترگازوئیل قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 18 هزار لیترگازوئیل قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

کشف 18  هزار لیترگازوئیل قاچاق در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی مأموران گشت انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 18 هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می شد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را 3میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: دراین رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و 2 متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر نقش مخرب قاچاق سوخت بر پیکره اقتصادی کشور و همچنین هدر رفت منابع ملی تأکید و خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت، کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم در این راه ما را یاری داده و اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی