English

از سوی بانک های گیلان صورت گرفت؛

تعطیلی ۱۰۰ واحد تولیدی به دلیل داشتن معوقه‌های مالی

استاندار با اشاره به تعطیلی ۱۰۰ واحد تولیدی از سوی بانک‌های استان به دلیل داشتن معوقه‌های مالی، گفت: با تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، نه تنها ماشین آلات و تجهیزات فرسوده می‌شوند، بلکه تولید، اشتغال و بهره وری نیز از بین رفته و ظرفیت‌های بسیاری رو به نابودی خواهد گذاشت.

 تعطیلی ۱۰۰ واحد تولیدی به دلیل داشتن معوقه‌های مالی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید، با اشاره به وجود ظرفیت‌های لازم به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی در استان گیلان، گفت: با افزایش سرعت در روند رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان به ویژه در بخش تولیدات دانش بنیان، باید زنجیره ارزش ایجاد کرده و با رونق تولید و افزایش اشتغال، از هدر رفت منابع و سرمایه‌ها جلوگیری شود.
وی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد ارزش افزوده و حرکت در مسیر رسیدن به توسعه پایدار، افزود: با رشد سرمایه‌گذاری، توسعه تولید، عرضه محصولات مورد نیاز، اشتغالزایی و افزایش صادرات می‌توان در مسیر تحقق شعار سال گام‌های موثرتری برداشت.
وی با تاکید بر اینکه بانک های عامل باید به تکالیف محوله خود که از سوی دولت بر عهده آن‌ها گذاشته شده به بهترین شکل ممکن عمل کنند، خاطرنشان کرد: نیمه فعال بودن و یا تعطیل شدن بنگاه‌های تولیدی، نتایج و عواقب منفی بیشماری خواهدداشت و غیرقابل بخشش است.
استاندار با اشاره به تعطیلی ۱۰۰ واحد تولیدی از سوی بانک‌های استان به دلیل داشتن معوقه‌های مالی ، گفت: با تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، نه تنها ماشین آلات و تجهیزات فرسوده می‌شوند، بلکه تولید، اشتغال و بهره وری نیز از بین رفته و ظرفیت‌های بسیاری رو به نابودی خواهد گذاشت.
آقای تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و بیان مهمترین مشکلات پیش روی این ستاد، گفت: در جلسه امروز پرونده مشکلات و موانع ٣ واحد تولیدی و پرونده رونق تولید ۳۴ طرح تولیدی، مطرح و برای حل مشکلات و ایجاد تسهیل در روند اجرای این طرح‌های تولیدی پیشنهادات، نظرات و راهکار‌های لازم بررسی و ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه