English

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در آخرین هفته رمضان اعلام شد

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و ناصر رفیعی برگزار می‌شود و هر شب بعد از محفل سخنرانی، حجت الاسلام والمسلمین ضیایی به مناجات خوانی خواهد پرداخت.

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در آخرین هفته رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۶ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با هفته پایانی ماه مبارک رمضان از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز شامل مراسم صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی، مداحی و بیان نکات تفسیری بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مناجات خوانی بعد از افطار می‌شود.

مراسم صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت هر روز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبهاء الدین ضیایی برگزار می‌شود و مراسم قبل از اذان ظهر نیز هر روز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی برگزار می‌شود.

مراسم بعد از نماز عصر هر روز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی علی مالکی، سیدحسن گل‌خطمی، محمد ریحانی، مسعود زمانی، مهدی حیدرزاده و محمد ایرانی برگزار می‌شود و هر روز مجلس بیان نکات تفسیری توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم برپا خواهد بود و سپس جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر همه روزه با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی الیاسی برگزار می‌شود و در مراسم شب‌های حرم مطهر نیز از شنبه تا سه شنبه حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی، چهارشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و پنجشنبه و جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی سخنرانی خواهند کرد و هر شب بعد از سخنرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین ضیایی به مناجات‌خوانی خواهد پرداخت.

پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای مسعود زمانی و پس از آن زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود و جمعه صبح دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام سیدمهدی محمدی و جمعه عصر زیارت آل یاسین توسط قاسم جباری قرائت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه