English

رئیس دانشگاه کردستان:

قرار گرفتن نام ۲ پژوهشگر دانشگاه کردستان در بین پژوهشگران پر استناد ایران

رئیس دانشگاه کردستان گفت: بر اساس گزارش پایگاه استنادی علوم و فناوری جهان اسلام در بازه زمانی ۱۰ ساله (۱۳۹۹-۱۳۹۰)، دکتر جمال محمدی و دکتر داوود جمینی از اساتید این دانشگاه، در بین پژوهشگران پر استناد ایران قرار گرفتند.

قرار گرفتن نام ۲ پژوهشگر دانشگاه کردستان در بین پژوهشگران پر استناد ایران

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ دکتر حامد قادرزاده روز یکشنبه در این رابطه اظهار کرد: ۳۳۳ پژوهشگر پر استناد توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) در بازه زمانی ۱۰ ساله(۱۳۹۹-۱۳۹۰) انتخاب شدند که ۲ پژوهشگر از دانشگاه کردستان را نیز شامل می‌شود.

به گفته وی این موسسه به طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود اقدام به شناسایی پژوهشگران پر استناد علوم انسانی، علوم اجتماعی و هنر می‌کند که در ۱۶ حوزه موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر دسته‌بندی شده‌اند.

رییس دانشگاه کردستات ادامه داد: دکتر جمال محمدی، عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم اجتماعی و با ‌۳۲۱ مورد استناد در لیست پژوهشگران پراستناد کشور قرار گرفته است.

قادرزاده اضافه کرد: همچنین دکتر داوود جمینی نیز عضو هیات علمی دانشگاه کردستان در حوزه موضوعی علوم جغرافیایی با ۱۵۴ مورد استناد در این لیست قرار گرفته است.

وی افزود: معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها است کە بر این اساس دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس به ترتیب دارای بیشترین تعداد پژوهشگر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی