English

مدیر کل امداد استان کردستان:

۱۹ هزار میلیارد ریال برای کودکان کردستانی

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از هزینه کرد ۱۹ هزار میلیارد ریالی برای ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان کردستانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

۱۹ هزار میلیارد ریال برای کودکان کردستانی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ رضا طوسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون ۱۵۹ هزار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

وی افزود: سال گذشته برای این تعداد مددجو ۶۰۶ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه واریز شده است.

طوسی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیازمند کردستانی شغل ایجاد شد.

وی افزود: پرداخت ۱۸ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی، بهداشتی و بیمه‌های اجتماعی بخشی دیگر از خدمات کمیته امداد کردستان در سال گذشته بود.

طوسی اظهار کرد: در بخش مسکن مددجویی در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۷۶ میلیارد تومان هزینه شده که با این مبلغ ۲,۷۰۰ واحد مسکن مددجویان خرید، ساخت و تعمیر شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان افزود: در زمینه کمک به ازدواج مددجویان ۱۶۰۰ فقره جهیزیه به ارزش ۴۷ میلیارد تومان به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

وی پرداخت ۴۳۰۰ فقره وام قرض الحسنه ضروری به مبلغ ۶۳ میلیارد تومان، اهدای ۳۹۰۰ مورد لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۱۱ هزار دانشجو و دانش آموز به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان و توزیع ۱۵ هزار بسته لبنی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان را از دیگر خدمات کمیته امداد به نیازمندان کردستانی در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

طوسی با بیان اینکه از طریق کمک‌های مردمی در قالب زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری و طرح اکرام ایتام نیز ۱۸۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده، تصریح کرد: این مبالغ در همان محل جمع آوری شده با همراهی و نظارت معتمدان و خیران صرف امورات نیازمندان همان منطقه شده است.

وی افزود: ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده کمیته امداد کردستان در سال گذشته و اعتبار صرف شده در این زمینه ۱۹ هزار میلیارد ریال بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی