English

استاندار مازندران:

رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال مثبت شد

استاندار مازندران با بیان اینکه بر اساس آمار رسمی؛ رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال منفی به ۳.۷ رسیده است، گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، شورای تحول در تمامی دستگاه های اجرایی مازندران باید تشکیل شود تا بهره وری افزایش یابد و تورم مهار گردد.

رشد اقتصادی مازندران پس از ۱۰ سال مثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای اداری مازندران با بیان این که سال گذشته سال آزمون برای مدیران و مردم بوده است، اظهار داشت: مردم ما در طول سال های پس از انقلاب در تمامی آزمون های سیاسی و اجتماعی به درستی درخشیدند و بر مسئولان نیز فرض است تا با مجاهدت مستمر در همه آزمون ها نمره قابل قبول بگیرند.

وی با بیان این که سال گذشته همراهی و وفاق خوبی بین مسئولان سه قوه با نماینده ولی فقیه در استان را شاهد بودیم، ادامه داد: نتیجه انسجام مسئولان حاکمیتی و دولتی طی سال گذشته در مازندران سبب شد تا رشد اقتصادی استان پس از ۱۰ سال منفی، مثبت شود.

استاندار مازندران با بیان این که از بخش خصوصی که مردانه پای کار نظام آمده اند تشکر می کنم، گفت: مازندران در رشد اقتصادی ملی نیز کمک جدی کرده است.

وی، تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد مازندران را در سال جاری برنامه و رسالت جدی استان عنوان کرد و افزود: در حوزه هنجارشکنی و حفظ ارزش های اسلامی برنامه هایی را وزارت کشور شروع کرده است که همه باید همراه باشند.

حسینی پور با اشاره به این که دستگاه های دولتی باید در رعایت ارزش های اسلامی الگو باشند، ابراز داشت: در این کار مهم همه مسئولان باید پای کار باشند و احساس مسئولیت کنند، همان طوری که رهبر انقلاب اسلامی حجت را در مقوله رعایت ارزش های اسلامی برای مردم و مسئولان تمام کرده است.

وی، از همه دستگاه های اجرایی مازندران در ارایه خدمات به مسافران نوروزی تشکر کرد و تصریح کرد: فرمانداران و شهرداران انقلابی مازندران در تعطیلات نوروزی برای ارایه خدمات مناسب به ۲۰ میلیون مسافر در مدت کمتر از ۲۰ روز شبانه روز پای کار بودند.

استاندار مازندران عنوان داشت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، شورای تحول در تمامی دستگاه های اجرایی مازندران باید تشکیل شود.

ویی تصریح کرد: با طرح های تحولی ضمن این که می توان بهره وری را افزایش داد، شعار مهار تورم و رشد اقتصادی را می توان محقق کرد و ارایه خدمات به مردم نیز دو چندان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه