English

استاندار مازندران:

با تقویت بخش خصوصی، سرمایه گذاری در مازندران توسعه می یابد

استاندار مازندران با بیان اینکه "با تقویت بخش خصوصی، سرمایه گذاری در مازندران توسعه می یابد"، در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، گفت: باید برای رفع مشکلات استان نگاه راهبردی داشته باشیم و به جای تصدی گری، موانع را از پیش پای فعالان اقتصادی برداریم و از فعالیت های این بخش حمایت کنیم.

با تقویت بخش خصوصی، سرمایه گذاری در مازندران توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی پور اظهار داشت: برای اقبال سرمایه گذاران به مازندران همه تلاش خود را مصروف می کنیم، چرا که اولویت اصلی دولت در استان رشد اقتصادی است.

وی ادامه داد: هر سرمایه گذاری که به استان آمد باید برای آن وقت بگذاریم و اولویت تمامی مسئولان باید حمایت از فعالان اقتصادی باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: مسئولان باید از تمامی ظرفیت ها و به ویژه توانمندی نخبگان برای جذب سرمایه گذار استفاده کنند؛ جوانان نخبه ای در استان داریم که باید از دیدگاه این عزیزان در مسیر توسعه مازندران بهره گیری شود.

وی، تقویت بخش خصوصی را از رویکردها و سیاست های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: بدون شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

حسینی پور بیان داشت: هم‌سو با سیاست های دولت مردمی سیزدهم، به‌دنبال تقویت بخش خصوصی هستیم تا در بخش های مختلف استان سرمایه گذاری های بیشتری صورت گیرد.

وی عنوان داشت: در نظر داریم با محوری کردن بخش خصوصی، شاهد ایفای نقش بیشتر آنان در بسیاری از سرفصل های حوزه اقتصادی مازندران باشیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت به‌دنبال کاهش تصدی گری است، خاطرنشان ساخت: در سال گذشته در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، تصمیمات مطلوبی اتخاذ و مقرر شد برای سال جاری نیز از مصوبات جلسات نسبت به تهیه گزارش تحلیلی برای سال آینده اقدام شود.

وی با بیان این‌که ‌اتاق بازرگانی باید همسو و هم‌پای دولت باشد، ابراز داشت: سیاست اصلی دولت تقویت ارتباط با کشورها همسایه حوزه دریای خزر و همچنین شانگهای است و اتاق بازرگانی استان با بسیج تمام امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی اهتمام بیشتری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه