English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و قم

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و قم خبر داد.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و قم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام‌ بخش حبیبی در اینباره بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار هنداونه در محور "کرمان-شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند، کامیون را در ورودی شیراز شناسایی و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای زیر بار هنداونه جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص راننده و ۲ نفر دیگر که قصد خرید تریاک و جابه‌جایی مواد مخدر داشتند دستگیر شدند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه