English

با هدف تحقق فصل جدیدی از خدمت؛

مدیران جدید در شهرداری اصفهان منصوب شدند

در نخستین ماه از سال ۱۴۰۲ و با هدف آغاز فصل جدیدی از خدمت در مدیریت شهری، علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با صدور احکامی جداگانه مدیران جدیدی را در شهرداری اصفهان منصوب کرد.

مدیران جدید در شهرداری اصفهان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، طی حکمی از سوی قاسم‌زاده «مسعود مهدویان فر» به عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان منصوب شد. در این راستا، با تقدیر از زحمات «مهدی سلطان آقایی» مدیرکل سابق این حوزه، مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان به او محول شد.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی شهردار اصفهان «محمدرضا صادقی» به عنوان مدیر کل امور حقوقی و قراردادهای شهرداری اصفهان منصوب شد و ضمن قدردانی از زحمات «محسن شکرچی زاده»، سمت مشاور شهردار اصفهان در امور حقوقی برعهده او گذاشته شد.

شهردار اصفهان همچنین طی حکمی، «علی رضی زاده» را به عنوان مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان منصوب کرد و ضمن تشکر از تلاش‌های «میثم بکتاشیان» به عنوان مدیر پیشین این منطقه، مدیریت احیای بافت‌های تاریخی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهرداری اصفهان را برعهده او قرار داد.

در ادامه این تغییرات، «سعید فردانی» در قالب حکمی به عنوان دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان منصوب و از زحمات حمیدرضا ابطحی تقدیر شد.

همچنین علی قاسم‌زاده ضمن تقدیر از زحمات «مجید شریفی فر»، مدیرمسئولی خبرگزاری ایمنا را به «محسن آنالویی» سپرد.

لازم به ذکر است، طی احکامی دیگر از سوی شهردار اصفهان، مائده سادات کاویانی به عنوان عضو و دبیر شورای مشورتی بانوان شهرداری اصفهان و خانم‌ها صالحی، آقایی، مقصودی و پیکری نیز به عنوان اعضای شورای مشورتی بانوان شهرداری اصفهان منصوب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه