English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبرداد؛

دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از «اصفهان من»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن «اصفهان من» اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را دریافت کنند.

دریافت اطلاعات برنامه‌های لیالی قدر از «اصفهان من»

به گزارش خبرنگار موج اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری اصفهان به‌مناسبت شب‌های پرفضیلت قدر تلاش کرده است فضایی را در سطح شهر به‌وجود آورد تا گروه‌ها و نهادهای مردمی بتوانند فعالیت‌های خود را به‌نحو مطلوب انجام دهند، اظهار کرد: فضاسازی شهر بر عهده سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری است و حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز برای اجرای برنامه و رویدادها در دل محلات این کلان‌شهر، کمک‌های فراوانی کرده است.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در برگزاری مراسم شب‌های قدر افزود: در این شب‌ها، سازمان آتش‌نشانی همچون روزهای قبل آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در محل‌هایی است که مراسم در آن برگزار می‌شود و با بررسی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم ایمنی این مکان‌ها تأمین شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز برای لیالی قدر تسهیلاتی همچون سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهری به شهروندان را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برای شب‌های قدر در مسیرهای منتهی به گلستان شهدای اصفهان تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است و اتوبوس‌ها آماده ارائه خدمت به شب زنده‌داران لیالی قدر تا پایان برگزاری مراسم احیا است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای اطلاع از برگزاری مراسم بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن «اصفهان من» اطلاعات، آدرس و زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر را دریافت کنند، گفت: این اطلاعات در قسمت رویدادها و برنامه‌های فرهنگی این اپ بارگذاری شده است و شهروندان می‌توانند با استفاده از گزینه مسیریابی در اپلیکیشن اصفهان من، محل‌های برگزاری مراسم را به‌راحتی پیدا کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به دیدار با هیئت‌هایی از کشورهای مختلف در حوزه‌های بین‌الملل ادامه داد: روز گذشته دیداری با شهردار کوفه و برخی معاونان استاندار نجف انجام شد و شهرداری کلان‌شهر اصفهان تلاش می‌کند، تعاملات و فعالیت‌های خود را با آن‌ها توسعه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه