English

با صدور پیامی مشترک:

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر وتشکر کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: حضور حماسی، گسترده و آگاهانه مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایر هموطنان و آزادی خواهان سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس ، بار دیگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران اسلامی به خصوص مردم مومن و انقلابی استان مرکزی با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه