English

حضور استاندار گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت:

روز قدس جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه امام راحل است

استاندار گیلان روز قدس را جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) خواند و حضور پرشور مردم مومن و روزه دار در راهپیمایی این روز بزرگ را اثبات حقانیت اسلام از جمله مردم مظلوم فلسطین و پیروزی قطعی حق بر باطل دانست.

روز قدس جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه امام راحل است

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (جمعه) در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در شهر رشت شرکت کرد.

وی در جمع راهپیمایان و در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: راهپیمایی روز قدس و این موج حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آنها از این سرزمین مقدس ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این مناسبت بزرگ جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است.

نماینده عالی دولت در گیلان عنوان کرد: امروز تجلی این اراده عظیم را در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس شاهد بودیم و حضور و حماسه باشکوه مردم ولایتمدار گیلان همگام وهمصدا با ملت همیشه سرافراز ایران در راستای اثبات این حقانیت است.

دکتر عباسی اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است.

استاندار گیلان گفت: قدس متعلق به فلسطینیان و مردم فلسطین است و ما امروز در کنار این مردم، برای اثبات حقانیت شان در راهپیمایی حضور پیدا کرده ایم و این راهپیمایی باشکوه به معنای حمایت از آرمان ها و مردم عزیز فلسطین است که بر حق هستند.

وی تاکید کرد: این حضور و همدلی در تجلی مصداق این کلام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است که فرمودند روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز می باشد و باید این همدلی و انسجام را تا پیروزی قدس شریف ادامه دهیم.

استاندار گیلان همچنین در نماز عبادی سیاسی جمعه رشت که به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حضور مومنان روزه دار اقامه شد، شرکت کرد.

راهپیمایی روز قدس امسال در رشت، از مسیرهای سه گانه به سمت مصلی امام خمینی (ره) برگزار و سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه