English

سردار سلامی:

مردم ایران رویاهای دشمنان را با اتحاد خود ابطال کردند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان رویای فروپاشی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراندند که با اتحاد مردم ایران نقش برآب شد.

مردم ایران رویاهای دشمنان را با اتحاد خود ابطال کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، سردار حسین سلامی در مراسم روز جهانی قدس اصفهان بیان داشت: به شکل معجزه آسایی ملت ایران با حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و رویاهای باطل دشمن را ابطال کردند و با خیزش‌های انقلابی نشان دادند که سرزمین ایران و دل‌های ایران تسخیر نفوذ اندیشه‌های فاسد غرب نیست.

وی با بیان اینکه اصفهان شهر فرهنگ و دیانت و علم و صنعت و بیرق دار فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است ، گفت: از خداوند بزرگ برای همه امت اسلام و ملت سرافراز ایران و همه مردم شریف، مؤمن، انقلابی، متدین و شهید پرور اصفهان خواستار سربلندی دارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره باینکه در چند ماه گذشته دشمنان ایران رؤیای فروپاشی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراندند و خواب‌های آشفته برای درهم شکستن آرمان و امید مردم می دیدند، افزود: دشمنان نظام  تلاش کردند جوانان ما را به خیابان‌ها بکشانند و آنها را در مقابل نظام قرار دهند که با اتحاد مردم با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه توطئه اخیر دشمن طی چند ماه گذشته به حدی بود که ما با یک آرایش جهانی دشمن رو به رو بودیم، ادامه داد:همه شیاطین با همه قوا به میدان آمدند، آمریکا، اروپا، مرتجعان عرب ، رژیم صهیونیسم و فریب خوردگان داخلی و ورشکستگان سیاسی همه به میدان آمده بودند، تا شکوه این جمعیت بی انتها را که نشان جدیدی از ابراز خالصانه بود بشکنند.

سردار سلامی بیان داشت: ملت ایران با حمایت و هدایت ولی امر مسلمین و نایب امام زمان نقشه های باطل دشمن را ابطال کردند و دشمن دچار یاس و سرخوردگی شد و اکنون سیمای پریشان دشمن را می‌بینیم و در مقابل ایران سرافراز می‌درخشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز آمریکا از سیاست‌های منطقه اخراج شده و دیگر جایی برای قدرت نمایی و عرض اندام و سیطره سیاسی در منطقه  ندارد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه متحدان دیروز آمریکا که دنباله روهای سیاسی اش بودند امروز از او فاصله گرفته‌اند، گفت: اروپا هم دریافته که تابعیت سیاسی آمریکا جز پشیمانی و محروم ماندن از حیات درست چیزی برایش ندارد.

سردار سلامی  افزود: دولت های عربی نیز به آمریکا پشت کرده و به سمت قدرت‌های دیگر حرکت کرده و از او فاصله گرفته‌اند و تصاویری تحقیرآمیز از بزرگترین امپراطوری تاریخ یعنی آمریکا منتشر می‌کنند.

این مقام مسئول نظامی بیان کرد: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران بود اما امروز ایران منبع مشروعیت نظام‌های دیگر است و برای اینکه چالش‌های درونی خود را حل کنند حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پوسیده و به سقوط بسیار نزدیک شده است، افزود:  اولین نشانه زوال این رژیم غاصب عدم وجود نظام سیاسی مستقر است، نظام سیاسی این رژیم گسیخته شده و از کارایی افتاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انزوای رژیم صهیونیستی بسیار مشهود است و هیچ مقام سیاسی به این کشور سفر نمی‌کند و این همان ترفندی است که آنها برای ایران در نظر داشتند و بر سر خودشان آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی