English

کرمانشاه آماده برپایی روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ماه جاری با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود.

کرمانشاه آماده برپایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مردم همیشه در صحنه کرمانشاه همچون مسلمان روزه دار سراسر کشور و جهان در روز جهانی قدس در آخرین جمع ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده و شعار " مرگ بر اسراییل" سر می‌دهند.

 

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه زمان برگزاری و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های مختلف استان را اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۳ رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ماه جاری با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مقصد همه راهپیمایی‌ها در شهرستان‌های مختلف و مرکز استان به سمت میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در شهر کرمانشاه مراسم روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی (مقابل مسجد معتضدی) آغاز و به سمت مسجد جامع کرمانشاه ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام عبدی یادآور شد: در مراسم روز جهانی قدس امسال امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه امسال با عطر حضور پیکر مطهر ۲ شهید گمنام نیز همراه خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی این روز در استان کرمانشاه، گفت: امید است شاهد حضور گسترده اقشار و گروه های مختلف مردم در این راهپیمایی باشیم.

وی از مردم انقلابی و روزه دار استان دعوت کرد در خیزش عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف، علیه ظلم، خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال و حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از وحشی گری‌های این رژیم غاصب اعلام کنند.

 

روز قدس روز اقتدار مسلمین جهان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، روز جهانی قدس را روز اقتدار، وحدت و عزت مسلمانان دانست و مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

آیت الله مصطفی علما نیز در پیامی از عموم مردم استام کرمانشاه دعوت کرد در راهپیمایی روز چهانی قدس شرکت کنند.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن وحدت مسلمانان و تأثیر شگرف آن بر محور مقاومت اظهار داشت: وحدت مسلمانان باعث شده اسرائیل به عنوان رژیم غاصب منطقه آرزوهای شیطانی خود را نقش بر آب ببیند، لذا امیدوارم از این وحدت بزرگ، مسلمانان منطقه برای بیرون راندن استکبار نهایت استفاده را معمول دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: روز قدس یادگار گرانقدر امام راحل است که مقام معظم رهبری هم بر اهمیت آن اصرار دارند لذا بر ماست در لبیک به فرمان امامین انقلاب در راهپیمایی روز قدس به اتفاق خانواده حضوری چشمگیر داشته باشیم.

گفتنی است که در مراسم روز جهانی قدس کرمانشاه امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

 

استقرار تیم‌های اورژانس در مسیر مراسم روز جهانی قدس در کرمانشاه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز همزمان با روز جهانی قدس و با توجه به ازدحام جمعیت در این مراسم استقرار تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌ریزی شده است.

مسعود قلعه سفیدی افزود: در روز قدس و بدلیل سنگینی ترافیک موجود، بالگرد اورژانس هوایی استان برای خدمت رسانی به بیماران و مصدومین احتمالی در شهرستان ها علاوه بر پایگاه های زمینی، در حالت آماده باش کامل قرار خواهد داشت.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتور آمبولانس راهپیمایی را پوشش خواهند داد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان کرمانشاه همگام با مردم انقلابی در مراسم روز قدس، از هموطنان درخواست می کنم در صورت بروز هرگونه حادثه یا مشکل نیازمند اعزام آمبولانس ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه