English

مدیرعامل شرکت نیروگاه شهیدرجایی قزوین خبر داد:

افزایش آمادگی تولید نیروگاه شهید رجایی در سال ۱۴۰۱

آمادگی تولید نیروگاه شهیدرجایی قزوین در سیصد و شصت و پنج روز سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان یک درصد رشد داشته است.

افزایش آمادگی تولید نیروگاه شهید رجایی در سال 1401

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،ابوالفضل موتابها مدیرعامل شرکت نیروگاه شهیدرجایی قزوین در تشریح بهبود شاخص  آمادگی این شرکت گفت : بررسی شاخص های تولید این نیروگاه از بهبود شاخص آمادگی تولید در واحدهای سیزده گانه آن خبر می دهد. 

موتابها  تصریح کرد: در سال 1401میزان آمادگی واحد های بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه با 12میلیارد و505 میلیون و 836 هزار کیلو وات ساعت، نسبت به سال 1400، یک درصد رشد داشته است. 

مدیرعامل  این شرکت افزود: با این میزان آمادگی، تولید خالص انرژی الکتریکی نیروگاه هم در همین بازه زمانی به میزان1/6 درصد افزایش داشته است. 

موتابها  بیان داشت:این میزان رشد آمادگی و تولید، درحالی است که علی رغم گذشت 3دهه از زمان بهره برداری از واحد های سیزده گانه نیروگاه شهیدرجایی، این نیروگاه همواره با آمادگی تولید سالانه 12 میلیارد کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی، همچنان بر مدار تولید قرار دارد. 

نیروگاه شهیدرجایی قزوین با چهار واحد 250مگاواتی بخاری و9 واحد سیکل ترکیبی  و ظرفیت نامی2042مگاوات،  حدود 3ونیم درصد  از سهم انرژی تحویلی به شبکه سراسری برق را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه