English

جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان اعلام شد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با گرامیداشت روز جهانی قدس جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان را تشریح کرد.

جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان اعلام شد

 روح اله حکیمی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 23 در حسینیه انصارالحسین(ع) دهنو برگزار می شود.

وی بیان کرد: این شهید والا مقام جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت 15:30 از مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان استقلال، خیابان ولی عصر(عج) دهنو به سمت گلزار شهدای دهنو تشییع و تدفین خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: مراسم وداع با پیکر شهید بهمن بابائی پنجشنبه 24 فروردین ماه مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 20 در مسجد جامع بندارت فلاورجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع این شهید والامقام روز جمعه 25 فروردین ماه از ساعت 10:30 در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فلاورجان از فلکه حضرت امام(ره) فلاورجان به سمت مصلی نماز جمعه فلاورجان برگزار می گردد و مراسم تدفین نیز از ساعت13:30 همان روز از روستای بندارت فلاورجان به سمت گلستان شهدای زفره برگزار خواهد شد.

حکیمی فرد با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت احراز هویت شده است، گفت: این شهدا متعلق به اصفهان و فلاورجان هستند که ۱۹ فروردین امسال خبر پیدا شدن این شهیدان به خانوادهایشان اطلاع داده شد و پس سالها چشم انتظاری به آغوش خاک دیار خود برگشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه