English

بازدید مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از تحریریه نمایندگی خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری گفت‌و‌گو کرد.

بازدید مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد صیرفی نژاد مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان به همراه شاهرخ ضیائی مقدم معاون عمران منطقه2 و علی نداف معاون برنامه ریزی منطقه و آقای محمدحسینی مدیر روابط عمومی منطقه دو شهرداری اصفهان با هدف افزایش تعامل رسانه ای با اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری موج در استان اصفهان بازدید کردند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در سال گذشته با تلاشی که انجام شد با جذب 142 درصدی جذب منابع درآمدی در منطقه 2 اصفهان رتبه خوبی در بین مناطق 15 گانه شهرداری کسب کردیم.

صیرفی نژاد با اشاره به اقدامات فرهنگی در سطح منطقه بیان کرد: نخستین کنگره شهدای محلات منطقه 2 و آئین نکوداشت بانوان فرهیخته در منطقه دو شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به رشد 2 برابری بودجه شهرداری منطقه دو اصفهان افزود: امیدواریم به لطف خدا و مجموعه تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو در سال جاری خدمات بهتری را در حوزه های فرهنگی و عمرانی به مردم فهیم منطقه ارائه دهیم.

به گزارش موج؛ منطقه دو یکی از قدیمی ترین مناطق شهری اصفهان است که بافت سنتی و قدیمی آن از دیرباز تا به امروز حفظ شده است. با مساحتی معادل 2.145 هکتار، از شمال به خیابان امام خمینی، از شرق به خیابان خرم، از غرب به دانشگاه صنعتی و از جنوب به خیابان اشرفی اصفهانی محدود می شود که در تقسیمات شهری، محلات قدیمی و روستاهای مختلفی از جمله برزان، آفاران، ولدان، جاوان، سودان، فردوان، بابوکان و دهنو را در خود جای داده است. این منطقه از معدود مناطقی است که چند تکه است، یعنی یک پهنه مشخص و واحدی ندارد و عملا به سه قسمت تقسیم شده و با مناطق یک، هشت، نه، یازده و دوازده  شهری و نیز دو شهر خمینی شهر و شاهین شهر همسایه است.

از وی‍ژگی های مهم این منطقه خارج از محدوده بودن بیش از نیمی از اراضی آن یعنی بالغ بر 1000 هکتار از اراضی این منطقه خارج از محدوده شهری هستند که خود مشکلات زیاد و عدیده ای را پیش روی مدیریت منطقه قرار می‌دهد.

منطقه دو در کنار بافت سنتی، بافت‌های فرسوده بسیاری نیز دارد. از شاخص‌های دیگر منطقه تعداد شهدا و جانبازان و خانواده ایثارگران عزیز که نسبت به جمعیت ساکن درمنطقه سهم بالایی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید معاون اجرایی مدیریت شعب بانک تجارت استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج

بازدید فرماندار شهرستان شهرضا از دفتر خبرگزاری موج اصفهان

بازدید مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان از دفتر خبرگزاری موج اصفهان

بازدید قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه تخصصی حوزه مسکن امام حسین(ع) از دفتر خبرگزاری موج اصفهان

بازدید مدیر منطقه دو از خبرگزاری موج

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه