English

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س انجام شد؛

آئین نکوداشت بانوان شاخص و فرهیخته منطقه ۲ شهرداری اصفهان

دومین آئین نکوداشت بانوان فرهیخته منطقه ۲شهرداری اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن برگزار شد.

آئین نکوداشت بانوان شاخص و فرهیخته منطقه ۲ شهرداری اصفهان

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان در دومین آئین نکوداشت بانوان فرهیخته منطقه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  گفت: بسیار خوشحالم که در جمع خوبان، بزرگان و بانوانی قرار دارم که الگوی دیگر بانوان منطقه ۲ شهرداری اصفهان هستند.

محمد صیرفی نژاد با بیان اینکه چهره‌های نام آشنای فرهنگی و اجتماعی بانوان منطقه ۲ زبانزد است، بیان داشت:در سال گذشته با تلاش مجموعه اولین همایش یاس مطهر در راستای قدردانی و نکوداشت بانوان فرهیخته منطقه 2 شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی در ارتباط با انتخاب بانوان فرهیخته و توانمند منطقه توضیح داد: در سال گذشته طی فراخوانی از معتمدین محل، روسای دانشگاه‌ها و مسؤولان پایگاه‌های بسیج درخواست شد اسامی زنان فعال در عرصه‌های مختلف را ارسال کنند که بالغ بر 100 نفر از بانوان گرامی به دبیرخانه همایش معرفی شدند و  در مجموع 60 نفر از بانوان فرهیخته و شاخص انتخاب و تجلیل شدند.

شهردار منطقه 2

این مقام مسئول با بیان اینکه خدمتگزاری برای شهروندان منطقه ۲ از افتخارات من است، ادامه داد: امسال نیز خوشبختانه  2 برابر تعداد سال گذشته بانوان فعال و فرهیخته به دبیرخانه معرفی شدند و 100 نفر انتخاب شدند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این عزیزان در بهبود محلات و شهر استفاده  و خدمات با کیفیت تری به شهروندان عزیز منطقه 2 ارائه کنیم.

 مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان هر محله این منطقه بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، گفت:مادران شهدا یکی از  انتخاب‌های اصلح در بین بانوان توانمند و فرهیخته در این منطقه بودند.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم از 100 نفر از زنان فعال و  فرهیخته منطقه 2 شهرداری اصفهان  با اهدای لوح تقدیر شد.

منطقه 2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه