English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبرداد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این استان در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، روز قدس را نمایش بیداری و وحدت مسلمانان جهان و روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: روز قدس یادگار ارزشمند و جاودان امام راحل (ره)، و روز فریاد امت اسلامی و تجلی جهاد مسلمین علیه استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: حضور یکپارچه در روز جهانی قدس نشان از عظمت، شکوه، پایداری و شعور انقلابی و بصیرت روز افزون ملت بزرگ ایران اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی در شهر اراک هم‌زمان با سراسر استان مرکزی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین‌ ماه از مسیر میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی، میدان سرداران به سمت مصلای بیت‌ المقدس برگزار می‌ شود.

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این استان در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته «آیت‌ الله تلخابی» عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ های جانبی در روز راهپیمایی بیان کرد: در مسیر راهپیمایی اراک بیش از ۲۰ غرفه فرهنگی از سوی دستگاه‌ های مختلف برپا می‌ شود و برنامه‌ های متنوعی برای نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه