English

عضو مجلس خبرگان رهبری:

«زن» و «زندگی» قربانی شعار «آزادی» غرب می‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه وضعیت امروز جهان غرب مشابهت زیادی با وضعیت قوم لوط دارد و باید منتظر عذاب الهی باشند، گفت: امروز در غرب همجنس‌گرایی، ازدواج سفید و ازدواج با حیوانات درحال ترویج است که با این روند، زن و زندگی قربانی شعار آزادی می‌شود.

«زن» و «زندگی» قربانی شعار «آزادی» غرب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در ابتدای آیین ترتیل خوانی جزء ۱۹ قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت پیرامون نگاه قرآن به مسأله خانواده اظهار کرد: خداوند در آیات این جزء به زندگی برخی از پیامبران اشاره می‌کند از جمله حضرت لوط که در میان قومی زندگی می‌کردند که گرفتار انحراف اخلاقی بزرگ بودند و ایشان به شدت با این انحراف اخلاقی برخورد کردند.

وی با بیان اینکه انحرافات اخلاقی اگر با آنها مقابله نشود منشأ مفاسد بزرگی در جامعه خواهد شد، گفت: ابن ملجم که امیرالمؤمنین (ع) را به شهادت رساند فردی بود که از یمن برای کمک به امیرالمؤمنین(ع) به کوفه آمده بود ولی به خاطر یک انحراف اخلاقی زنی که عاشق او شده بود مهریه خود را قتل امیرالمؤمنین(ع) قرار داد و او نیز دست به این عمل زد.

استاد حوزه علمیه یکی از مهمترین رسالت های انبیاء الهی را مبارزه با انحرافات اخلاقی و جنسی عنوان کرد و افزود: انبیاء الهی تلاش کردند کانون خانواده را در مسیر صحیح و شرعی خود مستحکم کنند.

وی با بیان اینکه قوم لوط به جای بر طرف کردن نیاز جنسی خود از طریق شرعی به قول امروزی ها انقلاب جنسی ایجاد کردند و به عمل شنیع هم جنس بازی مبتلا شدند، گفت: خداوند عذاب سختی بر آنها نازل کرد به گونه ای که ملائکه عذاب خدا، شهر را زیر و رو کردند و عبرتی برای جوامع بشری شدند.

حاج ابوالقاسم با بیان اینکه وضعیت امروز جهان غرب نیز مشابهت زیادی با وضعیت قوم لوط دارد و باید منتظر عذاب الهی باشند، تصریح کرد: امروز در غرب همجنس گرایی و ازدواج سفید از انحلافات اخلاقی رایج است که نه تنها باعث می شود نیاز جنسی شان برطرف نشود بلکه آسیب های متعددی نیز برایشان به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در ازدواج سفید دختر و پسر بدون هیچ تعهدی زندگی خود را آغاز می کنند و هیچ ضمانتی هم برای حفظ حقوق زن و مرد به ویژه حقوق زن وجود ندارد، افزود: بیشترین آسیب را در ازدواج سفید زن می بیند؛ زنی که غربی ها با شعار زن زندگی آزادی می خواهند او را به سمت ازدواج سفید و روابط نامشروع سوق دهند اولین قربانی این اتفاقات نامبارک است.

استاد حوزه علمیه گفت: زن در ازدواج سفید علاوه بر از دست دادن سرمایه وجودی خود در مسائل حقوقی مختلف مانند نفقه، بارداری و تربیت فرزند هیچ پشتوانه ای نخواهد داشت و آینده ای تیره و تار برای آنان پیش بینی می شود.

وی همجنس گرایی را از انحرافات رو به رواج در غرب دانست و افزود: امروز جامعه غربی با پیروی از شیطان در مسیر قوم لوط حرکت می کند و در طول سالیان گذشته علاوه بر ثبت رسمی ازدواج افراد هم جنس، موارد متعددی از ازوداج با حیوانات به صورت رسمی در غرب ثبت شده است.

حاج ابوالقاسم افزود: همجنس گرایی در غرب به شکل قانون در آمده و در بیش از ۳۰ کشور جهان ازدواج با همجنس به صورت رسمی و قانونی در حال انجام است و این کشورها، کشورهایی که این قانون را به رسمیت نشناسند ناقض حقوق بشر می دانند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش مرکز کمک های سازمان ملل خطر ابتلای به ایدز در میان همجنس گرایان بیش از دیگران است، خاطرنشان کرد: از نتایج دیگر انقلاب نحس جنسی در غرب تولد فرزندان نامشروع است و بنا بر آمار بخش جمعیت سازمان ملل متحد، ۶۰ درصد موالید در فرانسه، ۵۶ درصد موالید در سوئد، ۴۷ درصد موالید در اسپانیا، ۴۲ درصد موالید در کل اتحادیه اروپا و ۴۰ درصد موالید در آمریکا از راه نامشروع به دنیا آمده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نتیجه آزادی که غرب گرایان شعارش را می دهند و زندگی و زن را به لجن می کشند آماری است که امروز پیش چشم ماست، افزود: باید مراقب باشیم فریب آزادی دروغین غرب را نخوریم و نسخه اسلام برای مقابله با این آسیب ها را که همان ازدواج به موقع و آسان است، جدی بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه