English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

۳ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:اصفهانی ها با کسب فضایل معنوی ماه مبارک رمضان و قبول حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، زمینه گره گشایی از مشکلات ایشان را فراهم می کنند.

۳ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه در شب های قدر فضای معنوی خوبی برای خدمت به هم نوع و گره گشایی از مشکلات نیازمندان فراهم است، اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین سالهاست با هدف حمایت از این کودکان و تامین نیازمندی های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز شده و نیکوکاران در زمان های مختلف، بویژه در ماه مبارک رمضان برای کسب معنویات بیشتر، حمایت از ایشان را برعهده می گیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار فرزند تحت پوشش این نهاد هستند، ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین افراد نیکوکار با حمایت مالی و پرداخت ماهانه مبالغی به دلخواه برای یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند، نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی این فرزندان اقدام می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خیرخواهان به پیروی از سیره امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع)، توجه ویژه به این فرزندان دارند، افزود: کلیه اماکن برگزاری مراسم احیا و پایگاه های حامی یابی در شب های قدر از ساعت ۲۳ تا وقت سحر، همچنین روز ۲۱ ماه مبارک رمضان، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان از ساعت ۹ الی ۲۰، آماده ثبت نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه ۳ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند، بیان داشت: حامیان می توانند آمادگی خود را برای حمایت از این فرزندان با ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه