English

طی بازدید دادستان مرکز استان از فرودگاه شهدای ایلام صورت گرفت؛

پیگیری کمبود بلیط و مشکلات پروازهای فرودگاه شهدا ایلام

در پی انعکاس مشکلاتی در خصوص کمبود بلیط و تاخیر در پروازها، روز گذشته دادستان مرکز استان به همراه احدی از معاونین دادستان ایلام از فرودگاه شهدای ایلام بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این فرودگاه قرار گرفت.

پیگیری کمبود بلیط و مشکلات پروازهای فرودگاه شهدا ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالوهاب بخشنده طی این بازدید اظهارداشت: دادستانی برای حفظ حقوق عامه به مشکلات کمبود بلیط و تاخیر در پروازهای فرودگاه ایلام ورود کرده است.

دادستان ایلام اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده کمبود بلیط و تاخیر پروازها طی هفته‌های گذشته به یک معضل و مشکل اساسی برای مسافران تبدیل شده که قطعا برخی تاخیرها غیر قابل قبول است.

وی با اشاره به لزوم توضیح دلیل مشکلات فوق از سوی مسئولان فرودگاه به مسافرین گفت: البته برخی تاخیر ها به دلیل نقص فنی هواپیما، شرایط جوی و نظایر آن رخ می دهد که این موضوع قابل دفاع است.

بخشنده اظهار داشت: ضروری است آیین نامه پوشش اسلامی و حجاب و عفاف در ترمینال فرودگاه در معرض عموم قرار گیرد.

در پایان جلسه‌ای با مدیر فرودگاه ایلام، پلیس فرودگاه برگزار و اقدامات مامورین انتظامی در جهت انجام  وظایف قانونی خود درارایه خدمات به مسافرین، حفظ نظم وامنیت مسافرین و وضعیت رعایت حجاب وعفاف در فرودگاه ایلام ونحوه برخورد با افرادی که کشف حجاب می کنند مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه