English

فردا و پس فردا؛

تندباد با سرعت ۸۰ کیلومتر قم را درمی‌نوردد

کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: فردا و پس‌فردا (پنجشنبه و جمعه) تندباد با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت این استان را درمی‌نوردد.

تندباد با سرعت ۸۰ کیلومتر قم را درمی‌نوردد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قاضی کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: امروز آسمان قم صاف تا کمی ابری است و اوایل شب با وزش باد ملایم همراه و تا فردا ظهر آسمان آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم اضافه کرد: فردا باد شدید با سرعت ۶۵ تا ۸۰ کیلومتر با جهت غربی از حوالی ظهر شروع می‌شود و تا پایان روز ادامه دارد.

او ادامه داد: پس‌فردا نیز وزش باد در استان ادامه دارد، ولی با سرعت کمتری، بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت استان را در می‌نوردد.

قاضی با بیان این‌که دمای هوا در چند روز آینده چند درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود، بیان کرد: دمای هوا از امروز تا شنبه افزایشی است و از یکشنبه هفته آینده تا چند روز ثابت خواهد ماند.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم عنوان کرد: هفته آینده هفته نسبتا آرامی است و کمی با افزایش ابر همراه است.

به گفته قاضی، حداکثر دمای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۲۷، ۲۸ و ۲۸ و حداقل دمای فردا و پس‌فردا نیز ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

در استان قم ۱۳ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۱ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه