English

هیات مدیره نظام پرستاری قم:

صدورحکم کیفری برای یک پرستار در قم بابت رعایت نکردن حجاب کذب است

هیات مدیره نظام پرستاری قم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: صدورحکم کیفری برای یک پرستار درقم بابت رعایت نکردن حجاب کذب است.

صدورحکم کیفری برای یک پرستار در قم بابت رعایت نکردن حجاب کذب است

به گزارش خبرگزاری موج قم، هیات مدیره نظام پرستاری قم با صدور بیانیه‌ای، شایعه صدور حکم کیفری بابت رعایت نکردن حجاب توسط یک پرستار در شهر قم را تکذیب کرد.

 دربخشی از این بیانیه با اشاره به این‌که کذب بودن این‌گونه شایعه‌ها دیگر برای همه مردم مسجل و شیوه فوق نخ‌نما شده‌، آورده‌است:دشمن با این شایعه، شغل شریف و حرفه مقدس پرستاری و هم‌جواران کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم و حرم اهل‌بیت(ع) را نشانه گرفته‌است.

بیانیه حاکیست:‌ اعضای هیات مدیره نظام پرستاری درقم، ضمن تکذیب وجود چنین شخصی در جامعه پرستاری استان و صدور چنین حکمی برای وی، به استحضار می‌رساند که به برکت وجود نازنین عمه سادات در این شهر، بانوان پرستار همگی برخاسته از خانواده‌هایی مذهبی و پایبند به احکام شرع مقدس بوده و خود منتقد برخی هنجارشکنی‌های انجام شده در کشور هستند  و اکثریت قاطع آنان همچنان پوشش توصیه شده و ارثیه پرارزش حضرت زهرای مرضیه(س) را پوشش منتخب خود می‌دانند و این مایه مباهات برای جامعه سلامت کشور است .

هیات مدیره نظام پرستاری قم درپایان این بیانیه با اشاره به اینکه ریشه تدین و مذهب در ایران اسلامی مربوط به چند سال اخیر نیست که به راحتی سست شود، به دشمنان این ملت توصیه کرده که دست از این گونه شایعه‌سازی‌های مضحک بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه