English

دستگیری عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان ضرب و شتم و حمله به طلبه آمر به معروف در چمارسرای رشت خبر داد.

دستگیری عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان امروز با اعلام این خبر در رشت با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک نفر طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر، اظهار کرد: به دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ نهم فروردین، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با تأکید بر لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی، افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، سرانجام هر چهار نفر از عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و گفت: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند. 

گفتنی است، روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در مورخ نهم فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه