English

فرماندار آبیک:

تمامی ظرفیت های شهرستان آبیک برای تحقق شعار سال بکارگیری خواهد شد

فرماندار آبیک گفت: شهرستان آبیک ظرفیت های متعدد دولتی و خصوصی برای تحقق شعار سال دارد که تمامی آنها بکارگیری خواهد شد.

تمامی ظرفیت های شهرستان آبیک برای تحقق شعار سال بکارگیری خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حامد فتوحی فرماندار آبیک در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک اظهار داشت: دشمنان در سالی که گذشت  تمام تلاش خود را کردند تا به نظام ضربه بزند ولی مردم با آنها همراهی نکردند و دشمنان اعتراف کردند عدم همراهی مردم موجب شکست طرح هایشان شده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره از تمام ظرفیت خود برای ناامیدی مردم، به حاشیه راندن اقدامات مطلوب دولت سیزدهم و ضربه به نظام استفاده کرده اند ولی مکرشان به خودشان برگشت و امروز تحولات بی سابقه ای را در کشورهای غربی شاهد هستیم.

فتوحی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال در شهرستان ۲ ظرفیت مطلوب وجود دارد، اضافه کرد: یکی از این ظرفیت ها موضوع مولد سازی دارایی ها است که براساس آن از محل دارایی های بلااستفاده دولت در شهرستان برای پیشرفت شهرستان بهره برداری خواهد شد.

فرماندار آبیک با بیان اینکه موضوع دیگر جذب سرمایه گذار خصوصی  است، اظهار داشت:  ظرفیت شهرستان آبیک در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی بی نظیر است و این شهرستان یکی از قطب اقتصادی استان به حساب می آید، در همین راستا مسئولان شهرستان می توانند با تسهیل گری در حوزه سرمایه گذاری وضعیت اقتصادی شهرستان را هرچه بیشتر ارتقاء بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه