English

بهسازی و شاداب‌سازی مدارس هرمزگان در قالب طرح شهید عجمیان

در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی مدارس هرمزگان توسط گروههای جهادی انجام شد.

بهسازی و شاداب‌سازی مدارس هرمزگان در قالب طرح شهید عجمیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اجرای طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار در سراسر کشور اظهار داشت: طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان هرمزگان انجام شد.

وی افزود: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستانهای بندرعباس، میناب و رودان توسط گروههای جهادی تعمیر شده است.
 
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در ادامه تصریح کرد: گروههای جهادی رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس بخش هرمز و شهرستان بشاگرد را نیز در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس انجام دادند.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار عملیاتی شده است.
 
گفتنی است طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی (تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه