English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پلیس استان با اشرافیت بالا در عملیاتی منسجم ۳۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در میناب کشف کرد.

کشف 310 کیلوگرم مواد مخدر در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی میناب، با انجام کار اطلاعاتی دریافتند که اعضای یک باند قاچاق قصد دارند محموله‌ مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از روستای زرتوچی به این شهرستان انتقال دهند.

وی بیان کرد: در این رابطه، با هماهنگی قضایی ماموران انتظامی شهرستان میناب در قالب چند اکیپ اقدام به اجرای ماموریت کردند که در این راستا خودروی موردنظر در حوالی روستای حَلوایی مشاهده و بلافاصله ماموران دستور ایست را صادر کردند.

سردار جعفری عنوان کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشت که با سرعت عمل ماموران و تنگ آمدن عرصه بر وی به ناچار متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی طی بازرسی از خودرو مقدار ۲۶۷ کیلوگرم تریاک و ۴۳ کیلوگرم حشیش کشف کردند و در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توقیف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: پلیس برای پیشگیری از ورود هرگونه مواد افیونی و تولیدات صنعتی خانمان سوز به کشورمان شبانه روز تلاش خواهد کرد تا نتیجه اصلی آن را خود مردم با داشتن جامعه و فرزندانی سالم و به دور از هرگونه مصرف موادمخدر لمس کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه