English

معاون راهداری مازندران خبر داد:

آشکارسازی ۱۳ نقطه پُر حادثه در مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آشکارسازی 13 نقطه پُرحادثه قبل از اجرای طرح نوروزی خبر داد.

آشکارسازی 13 نقطه پُر حادثه در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران محسن محمدنژاد با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 24 اسفندماه آغاز و تا 15 فرردین ماه ادامه یافت، اظهار داشت: قبل از آغاز طرح نوروزی اقدامات مستمری از جمله آشکارسازی نقاط پُر تصادف با نصب بنر، اطلاع رسانی و تقویت تابلو و علائم صورت گرفت.

وی ادامه داد: 13 نقطه از 887 نقطه پُرتصادف کشور مربوط به مازندران است که طبق آخرین دستورالعملی که کمیسیون عالی ایمنی راه های کشور ارائه کرد، این نقاط مصوب را در فرصت اندک، آشکارسازی کردیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در رابطه با ایمن کردن نقاط مذکور خاطرنشان ساخت: ایمن کردن دائمی این 13 نقطه نیازمند اعتبار و تعریف پروژه جدید است.

وی با بیان اینکه در نقاط پُرحادثه ای که آشکارسازی صورت گرفت، در این ایام خوشبختانه فوتی نداشتیم، یادآور شد: نوروز سال گذشته 100 درصد کاهش تصادفات را در این نقاط شاهد بودیم.

محمدنژاد با اشاره به اینکه یکسری اقدامات دیگر شامل منظرآرایی راه ها شامل تقویت خط کشی ها به صورت گسترده و تشکیل قرارگاه پاکسازی معابر استان با همکاری استانداری، بخشداران و راهداران نیز صورت گرفت، گفت: متأسفانه مسافران محترم کم لطفی کردند و زباله ها را در حاشیه جاده ها رها کردند که در این راستا همکاران ما همچنان در حال پاکسازی هستند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات، آماده سازی راهدارخانه ها بود که اگر برف سنگینی اتفاق افتاد مسافرین در راهدارخانه ها اسکان یابند، افزود: در روز سوم و یازدهم فروردین برف شدیدی را شاهد بودیم و در 500 کیلومتر باند، برفروبی نیز صورت گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  با بیان اینکه قبل از اجرای طرح نوروزی، اکیپ های راهداری در محورها را آماده و محل استقرار گشت های راهداری را نیز مشخص کردیم، افزود: لیست کشیک مدیریتی نیز آماده شد و مدیران و معاونین ستادی و رؤسای شهرستانها در محورها حضور داشته و بازدید میدانی نیز صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه