English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد؛

هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ایام باقیمانده سال تحصیلی دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آن‌ها ۶ هفته طلایی پیش رو دارند و باید توجه به مسائل آموزشی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

هفته های پایانی سال تحصیلی فرصت طلایی آموزشی برای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ابراهیمی در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه سلام اصفهان اظهار داشت: ساعت آغاز به کار مدارس یک تغییر جزئی داشته که به اطلاع دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز رسیده است و تقریبا ساعت آغاز به کار طبق روال گذشته است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، همکاران ستادی ما تعطیل نبودند و در همه ساعات و ایام و حتی در روز گذشته در روز طبیعت جلسات مختلفی داشتیم؛ به دلیل اینکه باید فضا برای دانش‌آموزان و فرهنگیان فراهم شود و از طرف دیگر نیز ما میزبان سایر همکارانمان از استان‌های دیگر در نوروز بودیم که نیاز داشت تا تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰۰۰ کلاس درس را برای میزبانی از مهمانان نوروزی تجهیز کرده بودیم و کیفیت پذیرش نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر که در نهایت حدود ۳۴۰ هزار نفر را در ایام نوروز میزبانی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: نکته دیگر این که سال تحصیلی جاری از ۱۴ فروردین با نشاط و شادابی و انرژی بیشتر آغاز خواهد شد و دانش‌آموزان ما به بوستان علم و دانش باز خواهند گشت.

وی افزود: اکنون بهار در بهار است؛ بهار طبیعت و قرآن کریم توامان شده است و در ایام باقیمانده سال تحصیلی دانش‌آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند که آن‌ها ۶ هفته طلایی پیش رو دارند و باید توجه به مسائل آموزشی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی گفت: مسائل آموزشی به واسطه اینکه هم کرونا و هم رویدادهایی که در سال جاری تاثیرات منفی روی دانش‌آموزان داشته است، تحت تاثیر قرار گرفته است و معلمان و دانش‌آموزان نیز باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در مباحث تربیتی نیز، برنامه‌های تربیتی ویژه روزه اولی‌ها خواهیم داشت و همه دانش‌آموزانی که با زبان روزه به مدرسه می‌آیند، باید تکریم شوند.

وی در پایان نیز گفت: اردوهای دانش‌آموزی بعد از نوروز رواج بیشتری خواهد یافت تا فضای با شور و نشاطی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه