English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

آماده باش پلیس اصفهان برای ایجاد امنیت مردم در روز طبیعت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش 100درصدی گشت های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی به منظور ایجاد امنیت و آرامش شهروندان و مسافران در روز طبیعت خبر داد.

آماده باش پلیس اصفهان برای ایجاد امنیت مردم در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: امسال با توجه به اینکه در ماه پرخیر و برکت رمضان قرار داریم روز سیزده فروردین متفاوت تری نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت و بیشتر مردم روزه دار بجای صرف ناهار سفره های افطاری خود را به پارک ها، تفرجگاه ها و حاشیه زاینده رود  می برند که به همین منظور هم پلیس اصفهان تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم را برای ایجاد احساس امنیت و آرامش خاطر مردم عزیز در این روز اتخاذ کرده است.

وی افزود: از صبح امروز 13 فروردین ماه تمام نیروهای فرماندهی انتظامی استان در حوزه های انتظامی و ترافیکی و حتی نیروهای ستادی به حالت آماده باشد در آمدند و به صورت گشت های پیاده و موتوری در سطح معابر شهری اصفهان، حاشیه پارک ها و تفرجگاه ها، حاشیه زاینده رود و ورودی و خروجی راه های شهری به گشت زنی می پردازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از مسافران و افراد دارای عذر شرعی که به احترام ماه رمضان و مردم روزه دار از روزه خواری در ملاء عام خودداری می کنند گفت: از شهروندان انتظار داریم که به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه کرده و با همکاران ما در حوزه های انتظامی و ترافیکی همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

سردار هاشمی فر از ممنوعیت تردد با موتورسیکلت در سطح بزرگراه ها و آزادراه ها خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از قرار دادن سبزه بر روی خودروهای خود و انداختن آن بر روی سطح آسفالت معابر خودداری کنند. همچنین از سوار کردن مسافردر قسمت عقب وانت بارها بپرهیزند و در صورت سفرهای بین شهری در حاشیه جاده استراحت نکنند و هنگام بازگشت به شهرها نیز زمان خود را طوری مدیریت کنند تا با حجم ترافیک سنگین در ورودی شهرها مواجه نشویم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از سرقت های احتمالی در سطح محلات و حاشیه پارک ها پیش بینی شده خاطر نشان کرد: با این حال از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت تمامی جوانب و احتیاط لازم در حفظ اموال و دارایی خود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا پرسه زنی مشکوک افراد غریبه در حاشیه منازل و خودروها موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 و یا به صورت حضوری به ماموران واحدهای گشتی پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه