English

مدیر منطقه هفت شهرداری قم:

فعالیت شبانه‌روزی ۵۰ نیرو در ستاد نوروزی منطقه ۷ قم/هسته مرکزی آماده شب‌های قدر می‌شود

رئیس کمیته اجرایی منطقه هفت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: به مناسبت عید نوروز و استقبال از ماه مبارک رمضان از لحاظ آذین‌بندی و شستشو و رفت و روب و زیباسازی اقداماتی شکل‌گرفته است که از مهم‌ترین آن آذین‌بندی اطراف حرم مطهر بود.

فعالیت شبانه‌روزی 50 نیرو در ستاد نوروزی منطقه 7 قم/هسته مرکزی آماده شب‌های قدر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی رئیس کمیته اجرایی منطقه هفت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده در منطقه هفت در استقبال از عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: قرارگیری در مرکز شهر به دلیل وجود بارگاه حضرت معصومه(س)، مراکز مهم اقتصادی، بازار قدیم و مراکز دیدنی موجب شده، این منطقه یکی از مهم‌ترین مناطق در استقبال از زائران، مسافران و خدمت به شهروندان به شمار بیاید.

 

رئیس کمیته اجرایی منطقه هفت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم تصریح کرد: به مناسبت عید نوروز و استقبال از ماه مبارک رمضان از لحاظ آذین‌بندی و شستشو و رف و روب و زیباسازی اقداماتی شکل‌گرفته است که از مهم‌ترین آن آذین‌بندی اطراف حرم مطهر بود.

وی با بیان اینکه به دلیل برگزاری شب‌های قدر و ماه رمضان در حرم مطهر و اطراف حرم، آمادگی لازم در ارائه خدمات قبل از آغاز سال فراهم شد، افزود: در این زمینه رنگ‌آمیزی جداول به طول 80 هزار متر و رفت‌وروب و شستشوی پیاده‌روهای اطراف حرم و پیاده راه‌های آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، ارم و انقلاب به‌صورت شبانه‌روز و زیباسازی و رنگ‌آمیزی دیوارهای فرسوده اطراف حرم بخشی از خدمات است.

به گفته رمضانی، یکی از اقدامات مهم در سطح منطقه رسیدگی به وضع نابسامان اطراف میدان شهید مطهری بود که با همت همکاران در منطقه و سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر، دیوارهای فرسوده و گاراژهای اطراف میدان و خیابان خاکفرج و امیرکبیر بهسازی و رنگ‌آمیزی شد.

وی با تأکید بر اینکه همچنین طرح زیبایی روی دیوار اطراف مترو اجرایی شد عنوان کرد: سعی کردیم فضا را برای زائرین و مسافرین نوروزی و مجاورین حرم مطهر آماده کنیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه ستاد اجرایی منطقه هفت واقع در میدان آستانه و در میدان بزرگ امام خمینی(ره) واقع‌شده است اذعان کرد: همکاران با حدود 50 نفر نیرو در ستاد مرکزی مشغول به فعالیت هستند و در 24 ساعته شبانه‌روز، زائرین و مسافرین را به سمت کمپ‌ها راهنمایی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آذین‌بندی در ایام سال و مناسبت‌های مختلف، به دلیل حساسیتی که منطقه دارد رفع زوائد بصری و زیباسازی اطراف حرم و بهسازی دیوارها و زیباسازی نیز ازجمله اقدامات است.

رمضانی در مورد نصب المان‌ها در سطح منطقه مطرح کرد: مهم‌ترین المان، قاب بنرهای بزرگی است که توسط سازمان زیباسازی در میدان امام خمینی(ره)، حدفاصل چهاراه بازار تا حرم تعیین‌شده که این بنرها با توجه به ایام خاص قابل تعویض است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه