English

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی توسط پلیس فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

دستگیری عامل ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی توسط پلیس فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار یوسف ملک زاده در اینباره اظهار داشت: در پی انتشار تصاویر فردی در فضای مجازی که با سلاح اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید شهروندان کرده بود، موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی آغاز و مشخص شد که این متهم دارای پرونده های متعدد کلاهبرداری است که با اقدامات متقلبانه ضمن اخذ وثیقه طلا به تعدادی از شهروندان وام پرداخت و در ادامه به جهت نوسان بازار طلا و ارز با فروش وثیقه های شکات از عودت آن ها خودداری و سپس متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه این متهم پس از آن در فضای مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید شکات می کرده است، گفت: با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در یک باغ شهری مورد شناسایی قرار گرفته و مأموران انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر با قانون برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه