English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

افزایش سه درصدی تردد در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده‌های این استان از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل، سه درصد افزایش یافت.

افزایش سه درصدی تردد در جاده‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی افزود: بر اساس تحلیل تردد طرح نوروزی در ۷۰ جاده اصلی مجهز به تردد شمار برخط استان مرکزی، ۱۱ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۷ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت در جاده‌های این استان تردد کردند.

وی ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد و ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۷۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که تعداد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب پنج و سه درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان داشت: ۹ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۳۷ تردد از مجموع ترددهای ثبت شده در جاده‌های این استان مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۶۹۳ تردد مربوط به خودروهای سنگین است که تردد این خودروها در جاده‌های استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار درصد افزایش یافته است.

جهانی خاطرنشان کرد: ۳۷هزار و ۵۶۷ دستگاه اتوبوس نیز در این مدت در جاده‌های استان مرکزی تردد کردند که تردد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: آزادراه تهران - ساوه با تردد ۵۷۶ هزار و ۳۶۷ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین جاده استان مرکزی در این مدت بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: ۸۳۷ هزار و ۵۹۹ تردد روز هفتم فروردین ماه امسال در جاده‌های استان ثبت شد که تعداد این ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

جهانی گفت: ۷۲۵ هزار و ۵۰۸ تردد از مجموع این ترددها مربوط به خودروهای سبک بود که تردد این خودروها در جاده‌های استان مرکزی در این مدت ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

وی تردد خودروهای سنگین در جاده‌های استان مرکزی در هفتم فروردین ماه امسال را ۱۰۹ هزار و ۱۶۰ دستگاه وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: تردد این خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار درصد کاهش یافته‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی